Reklama

by marcin kosedowski

Chcesz reklamę na tej stronie?

Dołącz do grona firm Intel, HTC, Nokia, Inseco.pl, Samsung, LOT, Nike i Orange, które już reklamowały się na blogu.

odbiorcy

Dotrzyj do kilkudziesięciu tysięcy osób co miesiąc odwiedzających tę stronę: mężczyzn (63% odwiedzających) i kobiet (37%) w wieku 18-34 lata (85%)**, łączących się z miast powyżej 300.000 mieszkańców (62%)* a 62% prowadzi własne firmy!***

Artykuł sponsorowany

Zaprezentuj siebie, swoją firmę, stronę WWW lub produkt w artykule sponsorowanym.

Artykuł sponsorowany to podstawowa forma reklamy na blogu. Artykuł jest zawsze oznaczony jako sponsorowany i może zostać zredagowany jako recenzja, test produktu, konkurs lub wywiad. Wpisy zostają na blogu na stałe i dobrze się pozycjonują (przykład: google.pl/search?q=wpseo).

Cena zależy od pracochłonności oraz zakresu materiału, wstępna stawka to 2000 złotych + VAT za artykuł.

W cenie zawarte jest wysłanie mailingu do zarejestrowanych czytelników (ok. 2000 osób) oraz osób subskrybujących blog przez RSS (ok. 2000 osób).

Przykładowy artykuł sponsorowany.

Wpis na fanpage’u [NOWOŚĆ]

Do szybkiej kampanii lepiej od artykułu sponsorowanego sprawdzi się wpis na fanpage’u facebook.com/like.a.geek, który został uznany za jeden z TOP15 fanpage’y z kategorii blogerów technologicznych i nowych mediów w raporcie Bloger Star 2013 oraz jeden z 30 najbardziej aktywnych fanpage’y blogowych w raporcie Sotrendera.

Cena wpisu sponsorowanego na fanpage’u to 500 złotych + VAT.

Materiał video

Zaprezentuj swoją firmę w materiale video!

Video prezentujące twoją firmę zostanie opublikowane na YouTube, a następnie wypromowane przez blog i fanpage. Na początku każdego materiału video znajdzie się wyraźna informacja o partnerze odcinka.

Cena zależy od pracochłonności oraz zakresu materiału, orientacyjna stawka to 3000 złotych + VAT za nagranie.

Przykładowy materiał video.

Zamów artykuł: marcin@kosedowski.com | +48 660 323 971

Uwaga! Nie akceptuję reklam erotyki, lekarstw i papierosów.

*Źródło: Google Analytics, dni 01.08.2015-31.08.2015. Nie gwarantuję utrzymania statystyk, ale trend jest wzrostowy.

**Źródło: Facebook Statystyki, dane z dnia 22.11.2013.

**Źródło: Badanie własne, stan na dzień 25.12.2014, n=58 osób.